Posrebrzane bibeloty.

Od jakiegoś czasu jestem wyjątkowo zainteresowana posrebrzaniem. Zaczęłam szperać w poszukiwaniu informacji na ten temat w związku ze starą biżuterią, ale na różnych forach spotkałam osoby, które wspominali o posrebrzaniu sztućców, klamek i innych tego rodzaju drobiazgów. Wydało mi się to świetnym pomysłem – posrebrzanie metali utrwala je i sprawia, że wyglądają one bardziej elegancko i stylowo, sprawia, że są jedyne w swoim rodzaju. Mogą dzięki temu stać się przepiękną ozdobą naszego pokoju. Przeczesuję więc piwnicę w poszukiwaniu bibelotów, które mogę posrebrzyć i wystawić je z dumą na komodzie. Was natomiast zachęcam do szukania w sieci posrebrzanych rzeczy, które Was zainspirują. Wiele więcej na ten temat: www Pochodzenie grafik- pielegnacyjnyraj.blogspot.com i wordpress.com

Zwykły wpis

Dodaj komentarz